Succesul unui business in mediul virtual depinde de mai multi factori: de produsele/serviciile furnizate, aspectul magazinului/site-ului si promovarea online. In acest domeniu nu este suficient sa ai cele mai bune produse sau sa furnizezi servicii unice, ci sa stii sa le faci cunoscute, sa le faci accesibile tuturor celor care le doresc.

 

Noi te ajutam sa te faci cunoscut si sa ajungi cu efort minim la cei pe care doresti sa ii ai clienti sau parteneri. Experienta, pasiunea si instrumentele profesionale pe care le folosim ne ajuta sa realizam pentru site-ul tau campanii eficiente, care sa genereze profit de pe toate canalele online: Google, Social Media, vanzari directe.

 

Te ajutam sa iei atitudine si sa te faci remarcat pe:

Google – campaniile de optimizare SEO sunt realizate in urma unor analize minutioase si atrag pe termen lung si cel mai mare numar de vizitatori interesati de oferta ta. Daca doresti sa fii prezent pe prima pagina in Google, te ajutam sa creezi acele strategii potrivite pentru business-ul pe care il desfasori, indiferent de domeniul de activitate. Te ajutam sa faci cunoscute serviciile de transport, magazinul de articole vestimentare de sezon, oferta de echipamente medicale sau boxpaletii pe care ii produci dar si sa aduci mai aproape de cei interesati oferta de pui de rasa pe care o lansezi.

 

Social Media – conform studiilor, 9 din 10 internauti au cel putin un cont pe una dintre retele de socializare consacrate: Facebook, Twitter, YouTube, de aceea, acestea au devenit canale foarte valoroase prin care te poti face remarcat. Rapoartele realizate in urma campaniilor personalizate pe care le-am conceput au scos la iveala ca aceste canale genereaza vanzari mai mari cu peste 190%.

 

Google AdWords si FaceBook Ads – sunt in momentul actual cele mai eficiente si mai valoroase platforme de Advertising, iar veniturile generate prin intermediul acestora nu poate fi neglijat. Pentru ca avem instrumente de analiza specializate te ajutam sa optimizezi perfect campaniile de tip PPC, astfel ca investitia realizata sa fie minima si profitul maxim. O campanie bine setata si corect realizata, nu face decat sa creasca rata conversiilor cu costuri minime.